Republica vinder kunde – og nyt projekt

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Kunden er et shopping-center og vundet i konkurrence mod Aller. Det nye projekt er fra SuperBrugsen.

Det er ikke lang tid siden, Susanne Lund forlod Bates for at blive ny adm. dir. for Republica. Nu kan hun så glæde sig over en ny kunde – og et udvidet samarbejde med Super Brugsen.

Den nye kunde er Sønderjyllands største og nyåbnede shoppingcenter Borgen Shopping.

Valget er truffet efter en indledende bureaurunde og derefter et yderligere opløb med Aller.

”Vi valgte Republica ud fra en overbevisende forståelse for Borgens kerneforretning, vores kundeværdier og den lokale forankring i kombination med et trend perspektiv. De fangede vores unikke position og den særlige sønderborgensiske stolthed over vores by,” siger Annelene Hausmann, marketingchef Borgen Shopping.

Susanne Lund kan faktisk også glæde sig over et udvidet engagement med Super Brugsen. Ud over Republica arbejder Super Brugsen med Ocean, og kæden har valgt at lade begge bureauer byde på et projekt.

Marketingchef Martin Dalsgaard Andersen vil ikke uddybe projektet nærmere, og karakteriserer det som helt normalt at lade bureauerne byde på et projekt – men det har altså ført til, at Republica har udvidet sine relationer til Super Brugsen.