2 kommentarer

nemlig.com siger farvel til salgs- og marketingdirektør

Danmarks største online-supermarked er blevet markant større det seneste år. Det kalder på anden organisation, og i den forbindelse har man måttet sige farvel til bl.a. CCO’en.

nemlig.com gik i efteråret 2013 aggressivt ud med at prismatche Netto på ca. 1800 varer. Det viste sig at bære frugt, for nemlig.com havde i seneste regnskabsår en fremgang på 150 pct.

Det kalder på en anden organisation, og i den forbindelse har online-supermarkedet bl.a. sagt farvel til salgs- og marketingdirektøren David Demsitz, der tiltrådte den nyoprettede stilling for godt et år siden.

"Det er rigtigt, at vi har valgt at sige farvel til David Demsitz, og vi er nu i gang med at rekruttere nye ledelseskræfter til området," siger Soffy Monies, der er presseansvarlig hos nemlig.com.

David Demsitz kom til nemlig.com fra en stilling som Head of Online hos 3, hvor han var ansvarlig for al digital forretning. Hos nemlig.com havde han det kommercielle ansvar, herunder kundeservice, marketing, salg og CRM – samt ved sin tiltræden ansvar for 50 af nemlig.coms i alt 300 medarbejdere.

Også CRM-chef Malene Bendtsen har nemlig.com sagt farvel til – hun kom i lighed med David Demsitz også til nemlig.com i begyndelsen af sidste år.


Kommentarer

Lasse Mathiasen, 26 marts 2015 12:24
Ja man må da sige, at de får ændret organisationen! Umiddelbart får jeg det til 7-8 chefer på meget kort tid. HR-chefen er heldigvis ikke en af dem 

Jakob Sørensen , 30 marts 2015 19:26
Ja, der er da kø ved udgangen for tiden.

Hvis direktøren nu havde koncentreret sig om at drive forretningen i stedet for at drive folk væk, kunne det være, at forretningen var kommet ud med et bedre resultat end de 30 millioner man lavede i underskud sidste år.

Skriv en kommentar

Seneste nyheder

Få din daglige brief bragt direkte til din mailbox

Arrangementer